559: (Special) Jak Polak zbudował globalną firmę bez biura? Wywiad z CEO Nozbe

Ten specjalny odcinek to wywiad z Michałem Śliwińskim, CEO Nozbe, z okazji 18-lecia firmy na rynku. Michał opowiada całą historię swojej firmy, zaczynając od inspiracji metodologią Getting Things Done (GTD), przez pochodzenie nazwy Nozbe, publiczny start, aż po stworzenie jednej z pierwszych aplikacji na iPhone’a. Słuchacze poznają kluczowe momenty w rozwoju firmy, takie jak zatrudnienie pierwszej osoby, zdobycie wiralowej popularności w Japonii, a także wyzwania związane z systemami płatności i bezpieczeństwem danych w erze RODO/GDPR. Wywiad rzuca również światło na unikalną kulturę pracy w Nozbe, w tym 4-dniowy tydzień pracy, oraz dzieli się cennymi lekcjami na temat rozwijania produktu w oparciu o feedback klientów i unikania ich zaniedbywania. Nie brakuje też osobistych anegdot, jak kolacja Michała z jego idolem, oraz inspirujących historii o lojalności klientów, którzy opłacili usługę na 20 lat do przodu.

Prowadzący:

Linki z odcinka:

Spis treści:

  • 00:00:00: Intro
  • 00:00:20: Wstęp
  • 00:01:45: Getting Things Done (GTD)
  • 00:02:42: 18 lat Nozbe na rynku – obowiązek czy pasja?
  • 00:04:38: Michała dział produktywności w iMagazine
  • 00:08:58: Skąd wzięła się nazwa „Nozbe”?
  • 00:13:55: Publiczny start Nozbe i pierwsze płatne konta
  • 00:24:24: 06/2007 – premiera iPhone’a i start iNozbe dla iPhoneOS
  • 00:25:36: Czym się Nozbe wyróżniał na tle konkurencji?
  • 00:28:31: Funkcjonowanie Nozbe
  • 00:30:45: iNozbe dla iPhone
  • 00:34:01: Zaproszenie dla Nozbe na konferencję w San Francisco
  • 00:39:09: Pierwsza osoba zatrudniona przez Michała dla Nozbe
  • 00:54:15: Stałe niestałe dochody
  • 00:56:09: Nozbe stał się viralem w Japonii i pierwszy app
  • 01:14:46: Z jakich systemów płatności korzystać dzisiaj?
  • 01:16:55: Jak radzić sobie z RODO/GDPR i jak dbać o bezpieczeństwo danych?
  • 01:23:10: W Nozbe obowiązuje 4-dniowy tydzień pracy
  • 01:23:36: Jak Michał poszedł na kolację ze swoim idolem
  • 01:25:43: Jakich języków się uczyć?
  • 01:34:32: W Nozbe obowiązuje 4-dniowy tydzień pracy
  • 01:59:03: Jak łatwo można zaniedbać swoich klientów
  • 02:11:12: Jak użytkownik Nozbe wymusił na Michale wprowadzenie nowej funkcji
  • 02:20:45: Jak rozwijać swój produkt, aby nie zniechęcać swoich użytkowników?
  • 02:23:11: „Mamy klientów, który opłacili Nozbe na 20 lat do przodu”
  • 02:27:03: Sama podróż jest celem
  • 02:37:27: Zakończenie

Live stream:

Słuchaj i/lub subskrybuj:

Zapraszamy do odsłuchu.

Nadgryzieni mogą korzystać z linków afiliacyjnych, które pomagają nam utrzymać ten projekt, więc jeśli coś kupicie z naszego linka, to dostaniemy z tego tytułu jakiegoś grosza lub trzy.

Komentarze są zamknięte.