Czyli o wyprawie do Detroit.
Po długiej przerwie do studia padcastowego zawitał Tomek Pieniak, który zaczyna budować swoją renomę opowiastkami gier z poprzedniej generacji. Wszystko za sprawą tematu, który obraliśmy sobie na ten tydzień – perełki, które nie zdobyły większego uznania krytyków i/lub graczy, natomiast stanowią listę naszych prywatnych ulubionych tytułów. Łączy je fakt posiadania unikatowych rozwiązań, klimatu czy fabuły, których w wielu przypadkach na próżno szukać w aktualnych premierach. Chętnie usłyszymy także o Waszych tytułach, więc jeśli przychodzi Wam coś na myśl, dajcie znać w komentarzach.
A przechodząc już do teraźniejszości, a właściwie przyszłości, w tym tygodniu omawiamy Detroid: Become Human, zastanawiając się czy David Cage stworzył dzieło, które faktycznie ma szanse być zapamiętane czy może ponownie jest to przykład niewykorzystanego potencjału i zlepek wielu scen połączonych ze żmudnym wykonywaniem czynności dnia codziennego.
W odcinku udział wzięli:
- Robert „Robson” Fijałkowski (@robsonf_pl)
- Tomek „Makaq” Pieniak (@TomekPieniak)
- Piotr „Spajk” Modzelewski (@RebelAviator)
Tematy:
- Perełki growe, zapomniane przez graczy, niedocenione przez krytyków
Gry:
- Detroit: Become Human
Subskrypcja
Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.
Zapraszamy do odsłuchu
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 2:00:55 — 111.6MB)
Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).