PADcast #280 – Klisza Androida

Czyli o wyprawie do Detroit.

Po długiej przerwie do studia padcastowego zawitał Tomek Pieniak, który zaczyna budować swoją renomę opowiastkami gier z poprzedniej generacji. Wszystko za sprawą tematu, który obraliśmy sobie na ten tydzień – perełki, które nie zdobyły większego uznania krytyków i/lub graczy, natomiast stanowią listę naszych prywatnych ulubionych tytułów. Łączy je fakt posiadania unikatowych rozwiązań, klimatu czy fabuły, których w wielu przypadkach na próżno szukać w aktualnych premierach. Chętnie usłyszymy także o Waszych tytułach, więc jeśli przychodzi Wam coś na myśl, dajcie znać w komentarzach.

A przechodząc już do teraźniejszości, a właściwie przyszłości, w tym tygodniu omawiamy Detroid: Become Human, zastanawiając się czy David Cage stworzył dzieło, które faktycznie ma szanse być zapamiętane czy może ponownie jest to przykład niewykorzystanego potencjału i zlepek wielu scen połączonych ze żmudnym wykonywaniem czynności dnia codziennego.

W odcinku udział wzięli:

Tematy:

  • Perełki growe, zapomniane przez graczy, niedocenione przez krytyków

Gry:

  • Detroit: Become Human

Subskrypcja

Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.

Zapraszamy do odsłuchu

Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).

Komentarze są zamknięte.