Czas podsumować pierwsze 12 miesięcy nowej generacji.
Rok z nowymi konsolami minął całkiem szybko. Niestety, mamy nieodparte wrażenie, że więcej rozrywki dostarczały nam internetowe dramy niż pełnoprawne, next-genowe produkcje. Przez prawie godzinę dyskusji analizujemy to, co udało się zrobić PS4 i na czym się zawiedliśmy.
Zgodnie z ostatnią tradycją branży, nie mogło jednak zabraknąć narzekań na stronę techniczną którejś z nowych gier. Mocno obrywa Ubisoft, który wyraźnie przyspieszył premierę Assassin’s Creed: Unity. EA zebrało już naukę przy starcie Battlefield 4, Sony przy DriveClubie, teraz Ubisoft podczas debiutu nowego Asasyna. Oby tylko wszystkie te firmy nie przejęły strategii Activision, wycinając masowo zawartość przed premierą, w trosce o bezproblemowe działanie swoich gier.
O tym, jak się robi remastery posłuchacie w omówieniu wrażeń z Halo: Master Chief Collection (choć pozytywnie można się wypowiadać póki niestety wyłącznie o trybie dla pojedynczego gracza).
Kolejny odcinek zapowiada się na wypchany grami (podpowiedź: sprawdźcie rozpiskę premier na ten tydzień), zatem z niecierpliwością czekamy na kolejne nagranie. Do usłyszenia!
W odcinku udział wzięli:
- Robert „Robson” Fijałkowski (@robsonf_pl)
- Piotr „Spajk” Modzelewski (@RebelAviator)
- Szymon „Gray Fox” Zalichta
Subskrypcja
Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.
Co w odcinku?
Tematy:
- Pierwszy rok PS4 od światowej premiery
- DriveClub, kolejne przeprosiny i darmowe DLC w listopadzie
- Drama z Assassin’s Creed: Unity
Gry:
- Halo: Master Chief Collection
Przydatne linki:
- Rocznica PS4 na wesoło – z GameTraeilers
- Dokument o powstaniu remastera Halo 2
- Błędy w AC: Unity
- Problemy z optymalizacją AC: Unity na konsolach
Zapraszamy do odsłuchu
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 1:38:11 — 90.6MB)
Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).