PADcast #300 – Koniec lat 2010.

Odcinek numer trzysta!

I stało się! Jeszcze przed końcem lat 2010., przed końcem roku 2019, mamy dla Was okrągły 300. odcinek podcastu! Jeszcze w styczniu tego roku, gdy siadaliśmy do poważnej rozmowy co dalej, nie byliśmy przekonani, że w ogóle to się uda. W głowie świtał nam nawet plan, by ten odcinek uczynić ostatnim.

Ale nasi antyfani nie mogą jeszcze otwierać szampana. Nieregularny cykl, który zaakceptowaliście w ciągu ostatnich 12 miesięcy przywrócił świeżość i chęć nagrywania, a o tym jak to wygląda z naszej perspektywy posłuchacie na początku odcinka.

W dalszej części postanowiliśmy się skupić na tematach, które naszym zdaniem zdefiniowały to, jak wyglądało ostatnie 10 lat w świecie gier. Od frustrujących ograniczeń hardware’u po gry, które zostaną z nami na kolejne lata.

Zgodnie z zapowiedzią uruchamiamy także PADcast Game Awards 2019, nie zapomnijcie zgłosować!

Kolejny raz usłyszymy się już w 2020 roku, kiedy wreszcie nadejdą konsole nowej generacji. Do następnego!

W odcinku udział wzięli:

Tematy:

  • Patche, updaty, instalacje, czyli kiedyś to kurla było
  • Open worldy – wyczerpana formuła czy nie wykorzystany potencjał?
  • Zalew kilku tysięcy gier rocznie, czy dobrych indyków faktycznie jest więcej?
  • Serie, które z nami zostaną na kolejne lata
  • Gry, które zapamiętamy najdłużej z lat 2010-2019

Subskrypcja

Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.

Zapraszamy do odsłuchu


Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).

Komentarze są zamknięte.