Odcinek numer trzysta!
I stało się! Jeszcze przed końcem lat 2010., przed końcem roku 2019, mamy dla Was okrągły 300. odcinek podcastu! Jeszcze w styczniu tego roku, gdy siadaliśmy do poważnej rozmowy co dalej, nie byliśmy przekonani, że w ogóle to się uda. W głowie świtał nam nawet plan, by ten odcinek uczynić ostatnim.
Ale nasi antyfani nie mogą jeszcze otwierać szampana. Nieregularny cykl, który zaakceptowaliście w ciągu ostatnich 12 miesięcy przywrócił świeżość i chęć nagrywania, a o tym jak to wygląda z naszej perspektywy posłuchacie na początku odcinka.
W dalszej części postanowiliśmy się skupić na tematach, które naszym zdaniem zdefiniowały to, jak wyglądało ostatnie 10 lat w świecie gier. Od frustrujących ograniczeń hardware’u po gry, które zostaną z nami na kolejne lata.
Zgodnie z zapowiedzią uruchamiamy także PADcast Game Awards 2019, nie zapomnijcie zgłosować!
Kolejny raz usłyszymy się już w 2020 roku, kiedy wreszcie nadejdą konsole nowej generacji. Do następnego!
W odcinku udział wzięli:
- Robert „Robson” Fijałkowski (@robsonf_pl)
- Dawid „DJYano” Maron (@dawidmaron)
- Piotr „Spajk” Modzelewski (@RebelAviator)
Tematy:
- Patche, updaty, instalacje, czyli kiedyś to kurla było
- Open worldy – wyczerpana formuła czy nie wykorzystany potencjał?
- Zalew kilku tysięcy gier rocznie, czy dobrych indyków faktycznie jest więcej?
- Serie, które z nami zostaną na kolejne lata
- Gry, które zapamiętamy najdłużej z lat 2010-2019
Subskrypcja
Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.
Zapraszamy do odsłuchu
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 2:11:58 — 122.0MB)
Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).