PADcast #285 – Windża Windża

Czyli immersja w Shadow of the Tomb Raider.

Wieść o zamknięciu Telltale Games gruchnęła jak grom z jasnego nieba, choć niepokojące symptomy docierały już do naszych uszu dobre parę miesięcy temu. Postanowiliśmy prześledzić historię tego studia i zastanowić się nad głównymi czynnikami, które doprowadziły do tej smutnej sytuacji.

Premierą odcinka jest oczywiście Shadow of the Tomb Raider, za którego produkcją stoi Eidos Montreal. Czy w grze widać pasję i nowatorskie podejście, czy może dostaliśmy wydaną nieco na siłę część? Dawida, który już skończył grę wspomógł Tomek Dittrich, którego wierni słuchacze z pewnością kojarzą.

Za sprawą wizyty Tomka na moment powędrowaliśmy do tematu ray tracingu (mamy nadzieję, że wybaczycie nam tę techniczną dyskusję), by przejść do wrażeń Roberta i Piotrka z demy Forzy Horizon 4, które zapowiada się rewelacyjnie. Całość odcinka spinają wrażenia z My Brother Rabbit, nowej gry wydanej pod skrzydłami Artifex Mundi.

W odcinku udział wzięli:

oraz gościnnie:

Tematy:

  • Upadek Telltale Games

Gry:

  • Shadow of the Tomb Raider
  • Forza Horizon 4 – demo
  • My Brother Rabbit

Subskrypcja

Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.

Zapraszamy do odsłuchu

Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).

Komentarze są zamknięte.