Czyli immersja w Shadow of the Tomb Raider.
Wieść o zamknięciu Telltale Games gruchnęła jak grom z jasnego nieba, choć niepokojące symptomy docierały już do naszych uszu dobre parę miesięcy temu. Postanowiliśmy prześledzić historię tego studia i zastanowić się nad głównymi czynnikami, które doprowadziły do tej smutnej sytuacji.
Premierą odcinka jest oczywiście Shadow of the Tomb Raider, za którego produkcją stoi Eidos Montreal. Czy w grze widać pasję i nowatorskie podejście, czy może dostaliśmy wydaną nieco na siłę część? Dawida, który już skończył grę wspomógł Tomek Dittrich, którego wierni słuchacze z pewnością kojarzą.
Za sprawą wizyty Tomka na moment powędrowaliśmy do tematu ray tracingu (mamy nadzieję, że wybaczycie nam tę techniczną dyskusję), by przejść do wrażeń Roberta i Piotrka z demy Forzy Horizon 4, które zapowiada się rewelacyjnie. Całość odcinka spinają wrażenia z My Brother Rabbit, nowej gry wydanej pod skrzydłami Artifex Mundi.
W odcinku udział wzięli:
- Robert „Robson” Fijałkowski (@robsonf_pl)
- Dawid „DJYano” Maron (@dawidmaron)
- Piotr „Spajk” Modzelewski (@RebelAviator)
oraz gościnnie:
- Tomek „Tenebrael” Dittrich (@Tenebrael)
Tematy:
- Upadek Telltale Games
Gry:
- Shadow of the Tomb Raider
- Forza Horizon 4 – demo
- My Brother Rabbit
Subskrypcja
Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.
Zapraszamy do odsłuchu
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 2:13:48 — 123.8MB)
Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).