Zbyt wczesny dostęp.
Oj nie udała się pod względem technicznym premiera PUBG na Xboxa One. Sprzedażowo za to – świetnie. Nic jednak dziwnego, że fakt pojawienia się gry we wczesnym dostępie w pudełku (ze schowaną adnotacją) jest praktyką branży, przeciwko której jawnie się sprzeciwiamy. Czas pokaże, czy PUBG nie podzieli w przyszłości losu DayZ.
Rok 2017 należy też do Nintendo, a wobec sprzedaży 10 mln sztuk w niecały rok może być spokojne co do swojej przyszłości. To zupełnie odwrotnie niż gracze Elite: Dangerous, którzy muszą wrócić z dalekich podróży, zebrać szyki i stawić czoła obcym.
Nie będziemy oszukiwać, że to nie jest najważniejszy odcinek pod względem ilości gier. Paweł długo czekał na Gear Club Unlimited na Switcha, co stanowi punkt wyjściowy do dyskusji na temat tego, jakie wyścigi mogą się sprawdzić na Switchu.
Nie zapomnijcie zagłosować w plebiscycie PADcast Game Awards 2017. Na wskazanie Waszych faworytów i antyfaworytów macie czas do 7 stycznia 2018 roku.
W odcinku udział wzięli:
- Robert „Robson” Fijałkowski (@robsonf_pl)
- Piotr „Spajk” Modzelewski (@RebelAviator)
- Paweł „LoneWolfREV” Płocharski (@LoneWolfREV)
Tematy:
- PUBG – Milion kopii na XO w 48h, co tu się….
- … ale w głowie twórcy PUBGa pierdzieli się jeszcze bardziej.
- Microsoft uważa, że voicechat przez telefon jest spoko. Co.
- 10 milionów Pstryków.
- Thargoidy atakują stacje w Elite. Shit will hit the fan.
- Przyszłoroczny BF to jednak NIE Bad Company 3.
- Infinity Ward w Polsce
Gry:
- Gear Club: Unlimited
- Serial Cleaner (ciąg dalszy nastąpi)
Subskrypcja
Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.
Zapraszamy do odsłuchu
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 1:41:17 — 94.0MB)
Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).