PADcast #224 – Rzeźbienie w VR

· Brak komentarzy

Podcast nagrywany z gościem!

Dzisiejszy PADcast jest pod pewnymi względami wyjątkowy. Stanowią go przede wszystkim dwa, jednak bardzo obszernie omówione tematy. Po pierwsze, są to nasze wrażenia z konferencji Nintendo, na której poznaliśmy więcej szczegółów na temat Switcha (wciąż niektóre pytania pozostają otwarte) oraz temat specjalny, po którym przeprowadził nas nasz gość – Michał Kita, który na co dzień zajmuje się biznesowym kawałkiem ogromnego tortu zwanego Wirtualną Rzeczywistością.

Nie zapomnijcie podzielić się w komentarzu Waszą opinią na temat Switcha – z tej okazji wystartowała też nowa ankieta (zerknijcie w prawo ;) ). Ponieważ ledwie liznęliśmy tematu VR-a, poprosiliśmy Michała, aby przygotował nam listę materiałów, dla osób, które chciałyby więcej poczytać o tym prężnie rozwijającym się rynku (choć nie zawsze w aspekcie growym).

PS Jeżeli uważacie, że nasza praca zasługuje na wsparcie finansowe, sprawdźcie naszą zbiórkę na Patronite. Będziemy wdzięczni za każdą złotówkę! Dzięki temu udało nam się sfinansować produkcję drugiego odcinka trzeciego sezonu Gościa Niedzielnego.

W odcinku udział wzięli:

oraz gościnnie:

  • Michał Kita (fb.com/michal.kita/)
  • Tematy:

    • Bad Company 2 i Battlefield 3 we wstecznej kompatybilności – raport
    • Nintendo Switch – konferencja, nasze wrażenia, gry, przyszłość konsoli
    • Rynek VR – rodzaje sprzętu, aktualna sytuacja na rynku, trendy w biznesie i grach, ciekawostki branżowe

    Materiały na temat VR:

    • Dostępne na stronie PaDtv.pl

    Subskrypcja

    Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.

    Zapraszamy do odsłuchu

    Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).

    Dodaj komentarz

    Wymagane pola są zaznaczone *.