Oj działo się w tym odcinku. Zaczęliśmy od wnikliwej analizy nowego Tomb Raidera, wobec którego, jak się okazało, każdy z nas ma inną wizję. Zbulwersowała nas wypowiedź EA na temat zbyt trudnych gier, nieco rozczarowały nadchodzące zmiany w Destiny (i tempo ich wdrażania), a nastroje złagodziła nieoczekiwana sprzedaż Sony Online Entertainment, która akurat większych emocji nie wywołuje.
Przyszedł czas na gry – tak się śmiesznie składa, że aż 3 wersje beta. Na pierwszy ogień poszedł Battlefield Hardline, ograny na wszystkich najważniejszych platformach. Wrażenia? Do przesłuchania w odcinku, ale za sprawą naszej ekipy wyniki wydawcy specjalnie się nie polepszą. Następnie mamy do czynienia z gatunkową egzotyką – usłyszycie o wrażeniach Roberta z pierwszej Moby w jego życiu, a za sprawą Szymona także odpowiedź na pytanie, jak mógłby wyglądać World of Warcraft na konsole.
Za tydzień usłyszycie wyjątkowo rozbudowany kącik sprzętowy oraz (miejmy nadzieję) wrażenia z Evolve. Trzymajcie się!
W odcinku udział wzięli:
- Robert „Robson” Fijałkowski (@robsonf_pl)
- Piotr „Spajk” Modzelewski (@RebelAviator)
- Szymon „Gray Fox” Zalichta (@Shogun3maj)
- Tomek „Tenebrael” Dittrich
Subskrypcja
Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.
Co w odcinku?
Tematy:
- Tomb Raider – nowe informacje
- EA: Mechanika gier zbyt trudna, trzeba ją ułatwić
- Co słychać w świecie Destiny?
- Sony Online Entertainment sprzedane
Gry:
- Battlefield Hardline – beta
- Heroes of the Storm – beta
- Neverwinter – beta
Zapraszamy do odsłuchu
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 1:56:43 — 108.9MB)
Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).