PADcast #45 – Dłużej znaczy lepiej?

· Brak komentarzy

Wraz z naszym gościem rozmawiamy na temat optymalnej długości gier.

Tym razem wpadł do nas znany Wam zapewne Vincent Venoir z Kapryfolium.pl, który uzupełnił nasze braki kadrowe w postaci braku Pawła. Wspólnie rozmawialiśmy m.in. na temat najlepszej dla nas długości gry. Szukamy złotego środka, punktując przy tym wady gier zbyt krótkich, jak i tych za długich.

Wiadomości z ostatniego tygodnia były raczej przygnębiające. Dowiedzieliśmy się o zamknięciu Lucas Arts, problemach idSoftware, a na domiar złego pojawiły się kolejne przecieki od Microsoftu sugerujące potrzebę stałego połączenia z Internetem w nowym Xboxie.

Humory za to poprawiły nam się podczas bardzo ciekawej dyskusji z Vincentem na temat jego pasji, aktualnej pracy zawodowej oraz jego planów na przyszłość. Posłuchacie też o tym, jak miłość do planszówek i gier karcianych walczy z zamiłowaniem do gier wideo.

Na koniec wykwintne danie główne, do którego dobrali się Dawid i Robert. Mowa oczywiście o Bioshocku Infinite, który wywarł na nas ogromne wrażenie. No chyba nie spodziewaliście się, że zhejtujemy tę produkcję?

W odcinku udział wzięli:

Subskrypcja

Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.

Spis treści

  • 00:01:40 – Parafialne – Ważne, ważniejsze, najważniejsze
  • 00:05:29 – Różności społeczności oraz Q&A -00:08:33
  • 00:18:04 – Temat tygodnia – Optymalna długość gry.
  • 00:36:34 – Newsy – ciekawostki minionego tygodnia
  • 01:19:28 – Gość – Vincent Venoir i jego pasja
  • 01:38:28 – Premiery tygodnia – ShootMania: Storm
  • 01:41:28 – Gra tygodnia – Bioshock: Infinite

Zapraszamy do odsłuchu

Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).

Dodaj komentarz

Wymagane pola są zaznaczone *.


Szukasz czegoś do czytania?

Android okiem specjalistów

Wszystko o świecie Apple