PADcast #139 – Policjanci i złodzieje

· Brak komentarzy

Oj działo się w tym odcinku. Zaczęliśmy od wnikliwej analizy nowego Tomb Raidera, wobec którego, jak się okazało, każdy z nas ma inną wizję. Zbulwersowała nas wypowiedź EA na temat zbyt trudnych gier, nieco rozczarowały nadchodzące zmiany w Destiny (i tempo ich wdrażania), a nastroje złagodziła nieoczekiwana sprzedaż Sony Online Entertainment, która akurat większych emocji nie wywołuje.

Przyszedł czas na gry – tak się śmiesznie składa, że aż 3 wersje beta. Na pierwszy ogień poszedł Battlefield Hardline, ograny na wszystkich najważniejszych platformach. Wrażenia? Do przesłuchania w odcinku, ale za sprawą naszej ekipy wyniki wydawcy specjalnie się nie polepszą. Następnie mamy do czynienia z gatunkową egzotyką – usłyszycie o wrażeniach Roberta z pierwszej Moby w jego życiu, a za sprawą Szymona także odpowiedź na pytanie, jak mógłby wyglądać World of Warcraft na konsole.

Za tydzień usłyszycie wyjątkowo rozbudowany kącik sprzętowy oraz (miejmy nadzieję) wrażenia z Evolve. Trzymajcie się!

W odcinku udział wzięli:

Subskrypcja

Subskrybujcie PADcast w iTunes – zdecydowanie najwygodniejsza metoda. Osoby bez dostępu do iTunes zapraszam do dodania nas za pomocą kanału RSS.

Co w odcinku?

Tematy:

  • Tomb Raider – nowe informacje
  • EA: Mechanika gier zbyt trudna, trzeba ją ułatwić
  • Co słychać w świecie Destiny?
  • Sony Online Entertainment sprzedane

Gry:

  • Battlefield Hardline – beta
  • Heroes of the Storm – beta
  • Neverwinter – beta

Zapraszamy do odsłuchu

Nie działa Ci player powyżej? Wywal cache z przeglądarki i odśwież stronę lub ją zrestartuj (przeglądarkę, nie stronę).

Alternatywnie – pobierz MP3

Dodaj komentarz

Wymagane pola są zaznaczone *.